0 thoughts on “SÜRGÔS FÔZÉS

  1. Atheel

    És még jár a szája az autókereskedő Tibinek e! 😀
    Megéri véletlenszerű időpontokban felnézni ide, ez most jól esett! Köszönet mester!
    pfxExD

    1. galade

      az Úr nevét a szádra hiába ne vedd!

      ezt leszámítva lájk! kellett már a jó féle Grafitos napirajz

    2. mailerr

      a lájkról jut eszembe: “mszp tetszik”
      pár évtized múlva, finoman, politikamentesen, de jó lenne ezt egy rajzon látni, és Politikailag Korrekten egy kurva jót röhögni. Oké, oké, tudom a földön fekvőbe nem ér belerúgni, de akkor is…

    3. grafitember

      galade,

      igazad van, vacilláltam én is, de ördög szájában talán “nem ér”.
      Tudom, hogy de, de mentségemül szolgáljon hogy – amúgy ez – nem jellemzô rám.

    4. éttermiségi

      Hátőőő, ez egy kicsit nekem sok. Meg multilevelmarketinges multisikeresnek tűnő termékmanagerrel életszerűbb volna. De teccik, hogy kezd visszatérni aélet a napirajzba. Oldszkúl pluszplusz! Párkockán nem lehetne inkább, hogy Aeditke néni vetkőzzön ha összejön az 5555 Arckönyv felhasználó?

    5. flipvariál

      Óbazzeg, minden évben ilyen gázégővel főzünk Csillebércen. Nyilván reduktor nélkül, a gázpalack szelepe meg nem áramlásszabályozó, szóval két állása van: a “nem ég” és a “tűzvész”. Továbbá amit a Bunsen-égőn láttál, hogy szabályozni lehet a levegő-gáz arányt, na azt felejtsd el, van két luk az oldalán azt örüljél.

    6. Zeusz

      íííí, pászmekk, azért az a cikrittelő gázgyújtó az eléggé odatesz. amúgy mennyire saját életből eredő rajz ez? remélem, nem baszott át valami nepper, grafit!

    7. Nigga brotha

      Hogy aizét,
      a magyaroknak nem kell gépppphisztolyos őr aüst mellé, mer’ mihelyt valamék megpróbán kimászni, a többi visszahúzza üstöllést…

    8. zótán

      Eddig nem értettem azokat a kommenteket, amikor írja mindenki, hogy úgy mosolyogtam/nevettem a munkahelyen, hogy csak néztek.

      Na most, hogy kint volt ügyfélnél, amikor megnéztem a rajzot, ó he… Nem nagyon tudták, hogy mitől van hirtelen ilyen jókedvem 🙂

    9. Snip

      Nagyon nagy és nagyon köszi Grafit a tempós posztokat!!! 🙂 Nekem épp egy éve volt komoly afférom használtautó kereskedővel, így nyugodt szívvel mondom kurvára nem sok ez a rajz, sőt, én még egy kis vért is láttam volna. :))

    10. Béla, az állat

      Egy újabb klasszikus! A tanítványaim (info dolgozat írása közben) meg nem értették, miért röhögök kézbe temetett fejjel. Hiába, a magyar rögvalóság mindent visz. 🙂

    11. galamb

      Ezta’ autoneppertemaizét ki le7ne-e esetleg egy kicsit vesézni mondjuk magát a neppert, vagy egy kicsit megdinsztelni a qrvak vereben, de inkább rád bízom grafit, lényeg, hogy fájjon neki, nagyon! Emlékszem én még a román hekker gyerekre…;)

    12. Skywind

      Naponta feljövök ide és sosem kell csalódnom. Egyedi humor, elborult rajzok és események tömkelege fogad valahányszor csak fellátogatok.
      Köszönöm a többiek nevében is Grafit 🙂

    13. pikkamadar

      amilyen szakértéssel vizsgálja Tibi az üstön a horpadást! bázzz… cikritt 😀 késsz, kösz Grafit! 🙂

    14. Azmo33

      há de Grafit, ne kelljen már bojkottálnám, hát mi bajod a boxer Alfával, az van nekem is, szarul esett 😛 🙂

    15. mrb

      Nem épp a témához kapcsolódik, de le kell írnom, hogy ma, nem sokkal éjfél után megszületett a fiam. Első kivehető szava pedig ez volt: E!
      Ezt muszáj volt ide leírni:)

    16. muhi

      Kurva jó, főleg, hogy 10. olvasásra végre felfogtam, hogy a ponez az pont ez!

      Egyébként néha ponez a jó, hogy csócsálni kell a művet, hogy kijöjjön belőle a tápérték.

    17. Kekcsi

      Ponez hiányzik ennek a neppernek, hogy eltépjék a fejbőrét. Mer ugye a lábujjai súlyos balesetet szenvedtek valahol a 4. és 5. mozzanat között, a mellbimbóit pedig még korábban elhagyta.

    18. Gabi

      Hirtelen azt hittem, vörösiszap rotyog a kondérban, a csóka pedig Bakonyi Zoltán, aki szerint a lé nem ártalmas… és Pintér Sándor utasítására megfürdetik benne…

      Enyhe paranoia, no. De így is jót röhögtem rajta. Az eleje ütött elginkább, a ‘Kúúúúrvákvére’

    19. Kekcsi

      Kedves napirajz keménymag! Azt szeretném kérdezni, hogy melyik az, amelyikben az “én bármit felemelek” van? Kösz.

    20. juulii

      ételhordóba!!
      ójaj.

      ja és nyilvános helyen, körülötted idegennyelvet beszélö emberekkel körülvéve vigyorogni nagyokat ilyesmin, az is jó. jólesik.

    21. juulii

      eh, mínusz a “körülvéve” vagy a “körülötted”, szabadonválasztott. nemfigyeltem a mondatalkotáskor, e.

      Kraum8, ezt mondom.

    22. kl

      Ami külön tetszik: az ördögök sajátos arcberendezésük folytán a fogukkal kénytelenek érzelmeket kifejezni… mérges ördögnek lefelé, vigyorgónak felfelé áll a foga, e!

      Másrészt, mekkora profizmus már, ahogy az ételhordóba meregető ördög tartja a vellát…

      ééés: H0PPmp

    23. pco

      a szobahőmérsékleten és normál légköri nyomáson mindig érvényes “+2 piezzo cikrit= -1 kva*****” egyenlet alapján az én szórakozásom maradéktalan, murvásparazt autónepper Tibi pedig nem véletlenül vigyorog végig: pontosan tudja, hogy még olcsón megússza 🙂

    24. raszta

      Varjú:
      KÁR-KÁR!
      Múlthéten se volt napirajz!

      Róka Fivérek:
      Don Bagoly nem szeretné ha megsértenéd Grafitember. Ugye te se szeretnéd?

    25. Medve

      Én meg vettem a koncertért kapott sok lóvéból 3 bödön kiváló kolumbiai mézet, meg a két gitáros luvnyát.

      Ne Zavarjatok!

    26. 1

      biztos jó oka van rá, türelem rajzot terem – és biztos valami nagy prodzsekt van készülőben, tudjátok ilyen vihar előtti csend

    27. Madárfejű Lajoska

      Grafit, baszod… Itt vár mindenki, mint az a bizonyos népcsoport a messiást, te meg a párkockán bohóckodsz. Nem szégyelled magad?! Pár napot várok, aztán kitörlöm a gecibe a linkedet, a fenének hiányzik ez az állandó idegeskedés?! 😦

Hozzászólás